Представяте проблема си. Операторът може да ви зададе уточняващи въпроси
Вашият казус се анализира от екипа ни от специалисти, които определят какво да направите и къде да отидете
Получавате информацията от ЗдраветоМи. При Разширен пакет ЗдраветоМи запазва час за консултацията вместо Вас
Моля, имайте предвид, че не оказваме спешна медицинска помощ! При спешни състояния се обърнете към тел. 112 или към най-близкото здравно заведение!
Правила за посещение и контакт с лекари:
1
Всеки лекар очаква пациентът да отиде при него, спазвайки елементарните хигиенни правила
2
Оставете първо лекарят да Ви зададе своите въпроси и да Ви прегледа, след което поставете своите въпроси
3
Носете със себе си налични медицински документи, но от последната година и не в огромни обеми, защото това ще затрудни прегледа вместо да го улесни
4
Подредете документите от най-новите (отгоре) към по-старите – надолу
5
Добра практика е да си запишете на един лист накратко историята на проблема Ви, както и въпросите, които да зададете на лекаря
6
Кажете на лекаря имате ли хронични заболявания и алергии и какви медикаменти приемате редовно или в момента
7
Спазвайте часа на прегледа, но имайте предвид, че може да се наложи да изчакате поради различни непредвидени обстоятелства с пациентите преди Вас или със спешна ангажираност на лекаря
8
Избягвайте да цитирате какво сте прочели в Интернет за заболяванията си и за възможните лечения. Ако сте сигурни какво Ви е и как да го преодолеете, защо отивате на лекар?