1
2

Специалисти
препоръчват
специалисти

ЗдраветоМи намира за Вас правилния лекар,
дава спокойствие, че ще получите
адекватна диагноза и лечение,
осигурява подкрепа по пътя към здравето Ви.
Кои сме ние?
Платформата обединява екип професионалисти във всички клинични области и медицински кол център. Така осигуряваме за Вас три основни предимства:

Персонално разглеждане на конкретния здравословен проблем и уточняване на вида специалист, който е нужен.

Насочване и контакт с най-подходящия за Вас лекар/специалист.

Проследяване на лечението и отговор на допълнително възникнали въпроси, както и разясняване на диагноза, изследвания и епикризи от нашите специалисти
Защо да се абонирате?
С нас получавате не само медицинска подкрепа, но и увереността, че Вашият здравен път е в добри ръце
Лесен достъп
до медицинска грижа
С няколко клика или обаждане получавате връзка с проверени медицински специалисти
Правилно насочване
Наш екип от експерти анализира проблема Ви и препоръчва точния специалист. Така пестите време и си осигурявате най-добрата грижа от първия опит
Индивидуален подход
Всеки пациент е уникален, затова адаптираме препоръките според Вашите конкретни нужди. Получавате персонална грижа, която поставя Вас на първо място
Експертна грижа
Работим с доказани и внимателно подбрани професионалисти. За да сте уверени, че сте в сигурни ръце през целия път на лечението
Един абонамент за цялото семейство
Един абонамент се грижи за цялото семейство, от деца до възрастни. Така всички получават надеждна медицинска помощ, когато е най-необходимо
Конфиденциалност
Личните Ви данни са абсолютно защитени, гарантираме пълна конфиденциалност и се придържаме към най-строгите стандарти
Какво включва абонаментът?
В ЗдраветоМи получавате не само медицинска подкрепа, но и увереността, че Вашият здравен път е в добри ръце
Basic
169 лв
Includes solving 6 medical cases valid for one calendar year. Share with family and friends.

Advanced
250 лв
Here you receive the right to 6 consultations per calendar year, plus scheduling appointments with a specialist.

За по-бързо и точно диагностициране, прегледайте "Правилата за ползване на услугата" предварително.
На нас се довериха:
Как работи?
Свързвате се с нас по телефон или чат
Представяте проблема си. Операторът може да ви зададе уточняващи въпроси
Вашият казус се анализира от екипа ни от специалисти, които определят какво да направите и къде да отидете
Получавате информацията от ЗдраветоМи. При Разширен пакет ЗдраветоМи запазва час за консултацията вместо Вас
Моля, имайте предвид, че не оказваме спешна медицинска помощ!
При спешни състояния се обърнете към тел. 112 или към най-близкото здравно заведение!
Правила за посещение и контакт с лекари:
1
Всеки лекар очаква пациентът да отиде при него, спазвайки елементарните хигиенни правила
2
Оставете първо лекарят да Ви зададе своите въпроси и да Ви прегледа, след което поставете своите въпроси
3
Носете със себе си налични медицински документи, но от последната година и не в огромни обеми, защото това ще затрудни прегледа вместо да го улесни
4
Подредете документите от най-новите (отгоре) към по-старите – надолу
5
Добра практика е да си запишете на един лист накратко историята на проблема Ви, както и въпросите, които да зададете на лекаря
6
Кажете на лекаря имате ли хронични заболявания и алергии и какви медикаменти приемате редовно или в момента
7
Спазвайте часа на прегледа, но имайте предвид, че може да се наложи да изчакате поради различни непредвидени обстоятелства с пациентите преди Вас или със спешна ангажираност на лекаря
8
Избягвайте да цитирате какво сте прочели в Интернет за заболяванията си и за възможните лечения. Ако сте сигурни какво Ви е и как да го преодолеете, защо отивате на лекар?