terms-conditions

 

ЗдраветоМи („ние“, „нас“ или „наш“), управлявана от „Лайф Баланс“ ООД, търговско дружество, регистрирано в Република България, в Агенция по вписванията – ТРРЮЛНЦ с ЕИК 205021178, със седалище и адрес на управление: гр. София, п.к. 1164, бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ № 38, е платформа, която може да бъде използвана чрез достъп от интернет браузър.

I. ЦЕЛИ

1.   ЗдраветоМи е онлайн платформа, която предоставя на своите потребители информация за медицински специалисти, събрана на база на техния професионален опит, които биха могли да им помогнат при разрешаване на здравословен проблем.

2.   Информацията се предоставя след заплащане на абонаментен пакет („абонамент/ът“).

3.   Чрез ЗдраветоМи не се предоставят медицински услуги и не се извършват медицински дейности по смисъла на Закона за здравето, Закона за лечебните заведения и другите нормативни актове в областта на здравеопазването. Ние не сме здравно заведение и не предоставяме здравни услуги. Медицинските услуги, които получавате след предоставяне на услуга от ЗдраветоМи, се предоставят от лекари, които действат като независими медицински експерти и не зависят от ЗдраветоМи по никакъв начин.

 

II. УСЛУГИ И ЦЕНИ

1.     Услуги за физически лица:

А) За своите потребители – физически лица, които предоставят по собствено желание информация за своя здравословен проблем, ЗдраветоМи предлага предоставянето на информация за здравни специалисти чрез закупуване на абонамент.

Б) Абонаментите, които едно физическо лице може да закупи са следните:

·       Еднократен абонамент: предоставя информация за медицински специалисти, свързана с 1 (един) представен от потребителя здравословен проблем. Информацията по случая може да бъде предоставена по телефон или чрез онлайн комуникация под формата на чат. Срокът за предоставяне на информацията се определя за всеки един конкретен случай в зависимост от сложността му. За предоставяне на услугата по Еднократен абонамент потребителят заплаща сума в размер на 60,00 лв. (шестдесет лева).

·       Основен абонамент: предоставя информация за медицински специалисти, свързана с 6 (шест) представени от потребителя здравословен проблем в рамките на 1 (една) календарна година. Информацията може да бъде предоставена по телефон или чрез онлайн комуникация под формата на чат. Срокът за предоставяне на информацията за всеки един казус се определя за всеки един конкретен случай в зависимост от сложността му. За предоставяне на услугата по Основен абонамент потребителят заплаща сума в размер на 160,00 лв. (сто и шестдесет лева).

·       Разширен абонамент: предоставя информация за медицински специалисти, свързана с 6 (шест) представени от потребителя здравословни проблема в рамките на 1 (една) календарна година, както и възможност за директно запазване на час при специалист от операторите на ЗдраветоМи. Информацията може да бъде предоставена по телефон или чрез онлайн комуникация под формата на чат. Срокът за предоставяне на информацията за всеки един казус се определя за всеки един конкретен случай в зависимост от сложността му. Срокът за запазване на часове при специалисти е в зависимост от графика на съответния специалист. За предоставяне на услугата по Разширен абонамент потребителят заплаща сума в размер на 250,00 лв. (двеста и петдесет лева).

В) Физическите лица имат възможност да закупят и семейни абонаменти, както следва:

·       Основен семеен абонамент: предоставя информация за медицински специалисти, свързана с 12 (дванадесет) представени от потребителя здравословни проблема в рамките на 1 (една) календарна година. Информацията може да бъде предоставена по телефон или чрез онлайн комуникация под формата на чат. Срокът за предоставяне на информацията за всеки един казус се определя за всеки един конкретен случай в зависимост от сложността му. За предоставяне на услугата по Основен абонамент потребителят заплаща сума в размер на 220,00 лв. (двеста и двадесет лева).

·       Разширен семеен абонамент: предоставя информация за медицински специалисти, свързана с 12 (дванадесет) представени от потребителя здравословни проблема в рамките на 1 (една) календарна година, както и възможност за директно запазване на час при специалист от операторите на ЗдраветоМи. Информацията може да бъде предоставена по телефон или чрез онлайн комуникация под формата на чат. Срокът за предоставяне на информацията за всеки един казус се определя за всеки един конкретен случай в зависимост от сложността му. Срокът за запазване на часове при специалисти е в зависимост от графика на съответния специалист. За предоставяне на услугата по Разширен абонамент потребителят заплаща сума в размер на 360,00 лв. (триста и шестдесет лева).

2.   ЗдраветоМи предлага информационни услуги и на юридически лица, които желаят да закупят абонаменти за свои служители при цени и условия, описани в изричен договор за всеки отделен случай.

3. Услугите на ЗдраветоМи се предоставят след регистриране на собствен профил от всеки един потребител в интернет страницата на ЗдраветоМи, а именно: три имена, телефон и електронна поща. Потребителят има възможност да променя информацията в собствения си профил по всяко време.

4. ЗдраветоМи си запазва правото да променя цените на предоставяните услуги като се задължава да информира за това потребителите чрез изчерпателна информация публикувана в настоящите Общи условия. Ценовите промени няма да засягат услугите, които вече са били заплатени от потребителите.

5. С регистрацията си в ЗдраветоМи потребителите се съгласяват да получават търговски съобщения от ЗдраветоМи. Съгласието си потребителите могат да оттеглят по всяко време като изтрият профила си и преустановят използването на услугите, предлагани от ЗдраветоМи.

6. В цените на услугите, описани в настоящите Общи условия, не са включени цените за оказване на медицинска помощ, към която потребителите ще бъдат насочени от оператори на ЗдраветоМи. Потребителите се задължават да заплащат съответните възнаграждения за извършени прегледи, изследвания и други медицински услуги съгласно ценоразписите на съответното лечебно заведение и съобразно осигурителния им статус.

7. Физическите лица заплащат закупените абонаменти чрез дебитна или кредитна карта. Юридическите лица заплащат възнаграждение за предоставените услуги по банков път.

8. След заплащане на дължимата сума се издава счетоводен документ съгласно изискванията на българското законодателство, който потребителят получава на посочения при регистрацията имейл.

9. Потребителят получава на посочения при регистрацията имейл потвърждение за сключване на договора и на уникален код за идентификация в сайта на ЗдраветоМи.

10. Договорът за покупка на предлаганите услуги се сключва чрез подаване на поръчка чрез сайта на ЗдраветоМи от страна на потребителя. Потребителят дължи заплащане на съответната цена при натискане на бутона „Потвърди“, който го препраща към системата за плащане на Борика. Договорът се счита за сключен с извършване на плащането от страна на потребителя.

11. Информацията за всички поръчки, направени от даден потребител, се съхранява в неговия профил в секция „Поръчки“.

11. ЗдраветоМи не носи никаква отговорност за вреди, включително за непреки вреди или пропуснати ползи, претърпени в резултат от или по какъвто и да било начин, свързани с достъпа и използването на платформата. Цялата обща информация на платформата, включваща, но не изчерпваща, графики, текстове и връзки с други страници, подлежи на промяна без предварително предизвестие. Тази информация се предоставя в съответствие с действащото законодателство без каквато и да била гаранция за нейната пригодност за дадена цел, ненакърнимост и безопасност от компютърни вируси или други заплахи. ЗдраветоМи не поема отговорност за последствията, свързани със съдържанието на платформата, в случай, че то бъде използвано от трети лица. Потребителят сам е отговорен за възприятията и интерпретацията на точността, пълнотата и полезността на информацията, съдържаща се на платформата. ЗдраветоМи подхожда отговорно и се стреми да ограничи в максимална степен неудобствата при възпрепятстване на използването му, но не гарантира безпроблемен и непрекъснат достъп до него.

 

III. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

1.     Потребителите имат право да регистрират и поддържат собствен профил в мрежата на ЗдраветоМи, съдържащ следните данни: име, e-mail адрес, телефон.

2.     Използвайки ЗдраветоМи, потребителите приемат правилата, изложени в настоящите Общи условия. От потребителите ще бъде изискано да приемат тези условия като част от регистрацията в ЗдраветоМи и когато използват описаните услуги. Потребителите не могат да използват услугите, ако не приемат да бъдат обвързани от тези Условия.

3. Потребителите се съгласяват, че чрез използване на абонаментните услуги, които предлагат запазване на час при медицински специалист, този специалист или друг немедицински специалист получава достъп до данните от профила на потребителя с цел осъществяване на връзка с него, ако е необходимо, за придобиване на предварителна информация относно потребителя, обмен на детайли относно резервацията, лечението и др.

4. Потребителите имат право да обновяват и допълват информацията, публикувана в собствения им профил.

5. Потребителите имат право по всяко време да прекратят по своя преценка регистрацията си в ЗдраветоМи, като заявят своето желание за това чрез изпращане на е-мейл на office@zdravetomi.bg, при което техният профил ще бъде заличен и те ще бъдат информирани за заличаването. Съобщението трябва да бъде изпратено от мейла, с който потребителите са регистрирани в платформата, за да удостоверят собствеността на акаунта.

6. Потребителите се задължават, ако се налага, да анулират или променят датата или запазен час за преглед чрез изпращане на имейл на office@zdravetomi.bg. Промени могат да се извършват до 120 минути преди прегледа. Повече от едно неявяване и прекалено много промени в резервациите могат да доведат до преустановяване на предоставянето на тази услуга за конкретния потребител, като в тази хипотеза заплатената сума не се възстановява на потребителя.

7. Потребителите се съгласяват, че работата на медицинските лица и други немедицински специалисти предполага извънредни ситуации, в които те могат да променят или откажат запазения час, за което потребителите ще бъдат уведомени незабавно. В деня на прегледа също могат да възникнат непредвидени ситуации и в този случай е възможно известно изчакване, въпреки направената резервация.

8. Потребителите се съгласяват, че с ползването на която и да е от услугите предлагани от ЗдраветоМи, те се считат за запознати и приели Общите условия за ползване на ЗдраветоМи.

9. Потребителите носят пряка и пълна отговорност за причинени вреди и понесени административни и имуществени санкции, свързани по някакъв начин с техни действия и/или изявления, извършени в нарушение на която и да е точка от Общите условия за ползване на ЗдраветоМи.

10. С приемане на настоящите Общи условия, потребителите се съгласяват, че от особена важност за предоставянето на качествена и своевременна услуга от страна на ЗдраветоМи, потребителите са задължени да предоставят точна, достоверна и пълна информация за всеки един здравословен проблем, чието разрешаване търсят чрез ЗдраветоМи.

 

IV. КАРТОВИ РАЗПЛАЩАНИЯ

1. Всички плащания за услуги на ЗдраветоМи се извършват чрез сигурна система за разплащане, предоставена от Борика. Поддържаните методи за плащане включват дебитни и кредитни карти, издадени от международно признати картови организации.

2. При извършване на плащане, потребителят ще бъде пренасочен към системата на Борика, където данните за плащането се обработват чрез криптирана връзка, за да се гарантира максимална сигурност.

3. Всички платежни данни се обработват директно от системата на Борика. ЗдраветоМи няма достъп до и не съхранява чувствителна информация като номера на карти или CVV кодове.

4. Всички плащания се извършват в български лева (BGN). При международни разплащания е възможно вашата банка или доставчик на платежни услуги да начислят допълнителни такси, за които ЗдраветоМи не носи отговорност.

5. Обработката на плащанията обикновено отнема по-малко от минута. Достъпът до услугите се предоставя незабавно след успешното завършване на плащането. В редки случаи, при технически проблеми, обработката може да отнеме до 24 часа.

V. ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА/АБОНАМЕНТ

1. Потребителите имат право да откажат закупен абонамент,без да посочва причина, в срок от 14 дни от датата на покупката, при условие че не са ползвали услугите, свързани с абонамента. В този случай, сумата ще бъде възстановена в пълен размер..

2. За отказ от абонамент е необходимо потребителят да изпрати писмено заявление на имейл адрес: office@zdravetomi.bg. Заявлението трябва да включва информация за абонамента, имената на потребителя и датата на покупката.

3. След получаване на заявлението за отказ, ЗдраветоМи ще изпрати потвърждение на посочения от потребителя имейл адрес в рамките на 3 работни дни.

4. Възстановяването на суми се извършва в срок до 14 работни дни от получаването на заявлението за отказ, при спазване на условията за отказ.

5. При частично използване на услугите от абонамента, потребителят няма право на възстановяване на заплатената сума.

6. В случай на спор относно отказ от абонамент, потребителят може да се свърже с нас на office@zdravetomi.bg. Ако спорът не бъде разрешен, потребителят има право да подаде жалба до Комисията за защита на потребителите или да използва платформата за онлайн разрешаване на спорове на Европейската комисия.

VI. ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

1. ЗдраветоМи обработва лични данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните (GDPR) и приложимото законодателство на Република България.

2. С предоставянето на лични данни, потребителите дават съгласието си те да бъдат обработвани с цел предоставяне на услугите, описани в настоящите Общи условия и политика за поверителност

3. ЗдраветоМи гарантира, че предоставените лични данни няма да бъдат разкривани на трети страни, освен когато това е необходимо за изпълнение на услугите (напр. предоставяне на данни на медицински специалисти) или се изисква по закон.

4. Потребителите имат право на достъп, коригиране или изтриване на личните си данни чрез подаване на заявление на имейл адрес: dpo@zdravetomi.bg.

5. Подробна информация за политиката за поверителност можете да намерите на страницата „Политика за поверителност“ на уеб сайта на ЗдраветоМи.

 

IV. ОБЩИ И ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ

1. ЗдраветоМи има право по всяко време да прекрати без предизвестие регистрацията на потребител, който нарушава която и да е точка от настоящите Общи условия

2. Сигнали, запитвания и оплаквания за проблеми при използване на платформата и нарушаване на настоящите Общи условия за ползване на ЗдраветоМи, както и отнасящи се до други въпроси свързани с дейността, ползването и функционирането на ЗдраветоМи могат да бъдат отправяни от потребителите чрез изпращане на имейл на office@zdravetomi.bg

3. Настоящите Общи условия за ползване на ЗдраветоМи влизат в сила от момента на публикуването им и от този момент стават задължителни за всички потребители на ЗдраветоМи. Промени и допълнения в тях могат да бъдат правени по всяко време от ЗдраветоМи, за които всеки потребител следва да се съгласи.

4. Настоящите Общи условия и услугите се подчиняват на действащото българско законодателство и ние не поемаме никаква отговорност за закони извън Република България. С настоящото потребителите се съгласяват, че в случай на спорове, свързани с настоящите условия или използване на предоставяните услугите, същите ще бъдат отнесени към компетентния съд в Република България.

5. Органът за извънсъдебно производство в случай на спор или този, който разглежда жалби на клиенти, е Комисията за защита на потребителите в Република България – https://kzp.bg/. Спорът може да бъде разрешен онлайн.